Fredag

ihopljuget 2007-11-30
Säger som alla andra. Äntligen fredag. För då är det bara två arbetsdagar kvar för min del, och även väldigt få dagar kvar tills söndag. Asså, de e helt sjukt vad jag längtar tills på söndag. Flytt!! Det ska bli så sjukligt najs. Längtar så inottahelvete ska ja säga dig.

Sen som om inte det vore nog så har jag världens bästa vänner. Khedher och Emma, som alltid ställer upp i vått och torrt ska ju hjälpa mig att flytta. Hade inte Johanna jobbat hade hon ju hjälpt mig oxå. Men jobbet är ju tydligen viktigare. :P hehe.. Frida ska iaf bära lite lådor. :P

Förövrigt lär jag ju passa på att gratulera Emma och Khedher på deras ettårsdag som sker nu imorgon. Första december. Tänk att ni har hållt ihop i ett helt år era gamla getter. Det är ju helt fantastiskt.
Det innebär även att vi allihopa har hållt ihop i ett år. Ett helt jävla år. Det känns dock som en hel jävla evighet, för vi har hunnit med så mycket tillsammans. Vad skulle jag gjort utan er?

Sen att Frida har kommit hem, så man har fått pussas och kramas lite med henne idag, det är ju ännu mer fantastiskt. Har saknat min lilla Johan.. :D

Och som om inte det vore nog då. Nycklarna får jag nog idag, eller imorgon. Helt jävla underbart. :D

Och på tal om något helt annat så spelar Winnerbäck på måndag. Det ska bli så underbart att äntligen få se honom live igen. En av dom bästa.

Ne, nu ska ja gå å göra något med mit enkeltriktade hål som Johanna inte klarar av. :P Hahaha
Vi vet att du gillar att få den där bak Johan. Du vet att förnekelse är första steget på ett beroende? Hahahaha


Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback