De närmsta dagarna

ihopljuget 2007-11-27
kommer att vara underbara för mig.
Imorgon kommer Frida hem. Har inte träffat henne sen jag åkte till åre den 26:e januari.. Länge sen ju

Sen är det som vanligt jobb onsdag, torsdag, fredag och lördag. har jag tur så dyker han upp med.. :P

Sen är det hem till Lessebo på lördagnatten som gäller för att sooova, och sen packa packa packa, och fylla bilen med allt mitt skrot för att på söndag flytta in i min lägenhet. Min egnaste stora fina två på 63 kvm. Min egna lägenhet!! Faaan va ja längtar!!

Sen är det flytt som gäller på måndag med, fram tills eftermiddagen/kvällen då jag och Johanna skall göra allt i vår makt för att peppa upp varandra till tusen för att sedan gå å se guden han själv. Det vill säga Winnerbäck.. Det ska bli så jävla underbart!!!!

Faan va jag längtar. Det kommer att bli så himla himla bra alltihopa.. helt jävla sinnessjukt.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback