Dagens upptäckt

ihopljuget 2007-11-19
Oj, har upptäckt att jag är sjukt dåligt på att uppdatera här.. Haha..
Det har jag märkt mest på att min statistik över besökare har sjunkit markant. men fuck them. Jag skriver ju inte för deras skull. eller?

Jaja, ledig på en måndag är man nu iaf. Karljävlen har fortfarande inte hört av sig. men inte gråter jag för det.
Nästa vecka kommer Frida hem. Och det gråter jag verkligen inte för det heller. Nästa vecka ska jag även få flytta. Okej att det är i slutet på veckan, men ändå. Jag får flytta in i min egna lilla lya. Det ska bli så underbart!!

Sen måndagen efter är det Winnerbäck. Ja ni lästa rätt. Lars Winnerbäck kommer hit till lilla Växjö och spelar. Det kommer att bli en oförglömlig natt. Åh herrejistanes.. Mannen i mitt liv ffs. Det kommer att bli en underbar kväll. magen och sinnet kommer vara halvfullt med gottigt vin, Johanna och Sanna kommer vara dom alla vill ha, snygga från topp till tå, fullladdade för denna kväll.. Undrar bara om det blir någon förferre med farbror polis. Hmm.. Det vet man aldrig..
Men iaf mannen i mitt liv. Här har ni...
image54

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback