Bloggvärldens intriger

ihopljuget 2007-11-27
Åh, dessa intriger som pågår i denna blogg värld just nu. Det är så underbart att gotta sig i andras fördärv.. :P Jag är så glad att min blogg inte är ett dugg känd, så jag slipper allt detta.. Kan bara läsa andras sorgligeheter, och ha en sådan ofantligt stor skadeglädje över det hela. Att ni orkar små lfickor? Det är ju helt sinnesjukt.

Jaja, det är iaf roligt att titta på er, och läsa alla era kommentarer.. dagens skratt fick man till iaf. Hahaha

ja, herrejistanes.

Okej, där har jag väl ltie dubbelmoral kunde jag känna på en gång.. Attans. Visst, jag läser, och gottar mig, men egentligen bryr jag mig inte så värst. Asså jag skulle aldrig gå å bli upprörd över att en viss känd bloggare skriver om ett känsligt ämne, såsom feminism, eller päls. No way..

men som sagt, att jag ens skriver detta inlägg är väl ett tecken på att jag bryr mig lite? eller?

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Majda

grym blogg. läs min


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback