Why God, Why!?

ihopljuget 2007-05-04
Jahapp. Jag som trodde att allt var kört fick smaka lite på kakan häromdan och nu vill jag bara ha mer. Faan oxå. Att du alltid ska kunna få mig precis dit du vill. Jag är så lindad runt ditt lingfinger så det finns inte. Säger du till mig att hoppar så hoppar jag, utan minsta tvekan. Kanske jag dock stannar upp och frågar "hur högt?". ååh. Jag blir så less..

Saknar dig så sjukt mycket. Vilka roliga kvällar jag har haft ihop med dig va killen.. Helt galet. Du kan få mig dit du vill. I ditt sällskap skulle jag kunna göra allt för att få dig. men när jag inte träffar dig så är dte inte alls samma sak. Då skiter ja själv fan i dig. Eller ne, men inte på samma sätt.. Faan vill ju inte sakna dig, vill bara släppa dig, och allt.. lämna det och dig bakom mig. Glömma..

Kanske bygger jag upp en massa nu pga av brist på cigaretter, miljöombyte, för mycket sol, för stora förändringar i livet osv osv.. Hoppas det fanimej.

Orka dig!

Jaja, på tal om nått helt annat.
Saknar åre, längtar redan tillbaka, blir det till hösten? Skulle kunna tänka mig det jaa! dags att leta lägenhet då kanske jaaa.. :D

men fuck that shit nu. dags att komma underfund med hur jag ska ha råd att överleva sommaren. That aint gonna happen.. Fuck!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback