Orka

ihopljuget 2007-05-21
Jag lovade ju en uppdatering om helgen, men jag orkar inte. Tänkte dela med mig av lite tankar jag har haft nu.
Dubbelmoral börjar jag med.
JAg är en sån här person som bloggar, och känner att dom som läser mina bloggar kan väl slänga in en kommentar, men sen sitter jag själv och smygläser värsta många bloggarna, har en tre fyra stycken som jag läser varje dag, säkert flera gånger om dagen. Men hur många kommentarer har jag lämnat? öhh, typ Nada. Och hur kan jag då begära att de som är inne och läser min blogg ska lämna kommentar till mig? stööört.
Sen kan jag oxå sitta och tänka att hur fan kan man vara så ytlig att man baar bloggar om mode och hur man lättast ska bli snyggast. Men sen sitter jag och råläser vissa bloggar som nästan bara handlar om sånt? Argh. DUbbelmoral på hög nivå ska jag säga dig!

Jaja, sen det andra ärsom alltid dessa förbannade karlar. Jag har långt och länge gått å trånat efter en viss sötbit, men när det visar sig att denna man helt plötsligt visar stort intresse för mig får jag ont i magen och vill helst bara ömma mig i ett mörkt hörn och stanna där. Vill inte, vill inte.

Sen så är min tredje tanke, va fan ska ja till Varberg å göra va? Helt sjukt. Att jag vågar. Men jag orkar inte med denna lilla byhåla. Pallar inte. Får ett bryt om jag måste sitta i detta hus längre än några timmar i sträck. Blir helt paranoid, år damp och både det ena och det andra., Hatar det rent ut sagt. JAG ORKAR INTE!

Vill inget hellre än å flytta. Å tänk va kul de kommer att bli när alla vänner kommer och hälsar på i sommar. inte dåligt du, och jag ska åka till malmö och upp till norrland och grejer. Det är inte illa pinkat för att vara mig ju!

nE, DAGS ATT sova, ska till Tandis imööra, redan klockan tio ska jag vara där. usch! Sen ska ja träffa alal flickorna en sista gång innan ja "officiellt" typ, blir hallännig. :D

Jaja, see yaaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback