Now it´s time to start speak Hallännisch

ihopljuget 2007-05-23
Jahapp. Då sitter man här i sin nya hemstad. Var ute å gick innan, gick bara vilse typ tre gånger. Eller okej, det var bara en gång, men jag hittade ju aldrig rätt, så det kändes som tre.. :D

Lägenheten är mysig, kommer lite bilder när de e ljust ute så ja kan ta lite. :D tjalalala..

Bor tillsammans med en kille vid namn Simon, i mina ögon är han och kommer att förbli en Jonas. Fy fan va Simon påminner mig om min lille favoritJonas. :D Så lika på alla sätt. OCh är dom så lika, så kommer denna sommar sluta med en förbannat jobbig hatkärlek mot varandra.

Fick även höra att den andra kille som var å kollade på lägenheten var en riktig fräsching. En blond Surfare tydligen. :D Ja Märyyy, jag vet vad du tänker. du tänker säkert att jag egentligen gillar blondiner, bara att jag inte törs erkänna det för någon för blondiner är ju allmänt kända för att vara korkade, och om jag skulle erkänna att jag gillar blondiner, skulle ju vara som att erkänna att jag gillar korkade killar, vilket i sig gör mig till en korkad person. Ha, okej Märyy, du tänker inte så, men ändå. Bara jag när jag sätter  igång med mitt filosoferande. :D Men fuck that.
Han är iaf fräsch.  :D det är de viktigaste.

Får ta en bild sen på grabbarna, så alla får se vem jag ska dela mina sura morgnar med, vem som kommer få se mig nyduschad och med mascara under ögonen, med knullrufs på hög nivå i mina way to big mjukisar osv osv......
Stackars jävlar, dom vet inte vad dom ger sig in i! :D

Ne, dags att sova, ska ut till jobbet imon och skriva på lite papper osv.. Ska cykla ut dit. Undrar hur många gånger jag kommer cykla vilse?
Nån som vill vara med å sätta en peng. (Det kvittar iofs vad ni satsar pengar på, jag kommer vilket fall ljuga ihop en historia som gör att jag vinner i vilket fall) Jag chansar på två gånger, och satsar 100 kronor! :D hahaha

Ne, men wish me good luck, så syns vi kära v'änner och bekanta!
dags att nanna..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Marie

Haha, du tänker nog alldeles för mycket. Men när du väl skrev sådär, så fick jag mig en funderare. Det är fanimej blondiner som tilltalar dig mest, tror jag. Kul å prata med dig igår :) Är det du som är snyggast på restaurangen där eller? :D Har du vågat erkänna det för dom du jobbar med? Haha. Ta det lugnt så länge!


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback