Livet!

ihopljuget 2007-05-05

Nu känns det dags för ännu en update...

Gårdagen slappade man bara, men det va skönt det med.

Idag drog man in till stan, lämnade tillbaka skorna som ju hade pajat. Sen vidare till systemet för att inhandla proviant för kvällen. köpte fyra cider och sex öl, och killen i kassan tog inte leg! Woho!
Sen ut till Campus för att slappa en stund för att sen bege oss vidare till Willys för ännu mera inköp inför kvällen. På vägen smet man in på Astrakan och fsnackade lite med Kristin och köpte oss en kaffe. Gott!

Sen hem till Emma och Kheder igen för att bara glida, glassa, hägna gäng, Chilla, you name it.
Johanna kom vid sex, och då var det dags för grillning.
Fy fan va gott det bidde sen då.

Sen efter några misslyackade öl, sanna lyckades fimpa i två av sina.. haha, så fick Johanna snilleblixten att vi ska dra till Gbg imorgon. Så imööra sticker vi! Faan va ja älskar impulsgrejer!

Så sjuka mina brudar är, och vilka tuttar sen då! haha..

Plus att jag har upptäckt att lilla Roxy, Emmas valp, är världens jävla killmagnet.. Ojoj, Hundtricket eller vad!? Underbart!

Har inte gett så mkt detaljer från min galna tågresa häromdan, och tänker inte göra det heller. Ville bara säga att fy fan va galen den bidde. SKa lägga upp lite bilder tänkte jag! Moahahahaha


Ne, dags att sova, ska packa imon och ladda inför bilresan! Vilken härlig roadtrip vi ska ha brudar!


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback