Johanna - klantrööv

ihopljuget 2007-05-13
Jahapp. gårdagen hade man ju ett stort problem, det gick inte att få tag på Johanna. Det visade sig att klantfian hade tappat bort mobilen. Hon körde runt i halva småland och letade. Men hittade inget. Idag ringde hon mig, hon hade hittat telefonen. Och inte på vilket ställe som helst utan i diskmaskinen. klantrööv!
Hahaha

hittade ett roligt citat innan me.. :D "Hoppa upp och sätt dig på min jätteraket så ska jag skicka dig till månen baby"

Sweet

JAja, dagens funderingar är: Är det verkligen okej att ha mössa på sig i maj, och inomhus? hmm..

Yeah yeah.. Fuck this, nu ska ja äta choklad och tycka synd om mig själv. See yaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Pullan

Ja jag är en klantröv, det kan jag inte säga nått om... Hur klantig får man va då!!!?? Jaja... Ses snart pullan! puss


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback