Jajemen

ihopljuget 2007-05-11
varför kan jag inte hitta "mina" ärligt stulna vita linnebyxor? Har jag varit så duktig och lämnat tilbaka dom till sin rätte ägare? Nee, inte jag inte, men vart är dom då?

Emma femma min lilla fågelskrämma har gjort en egen liten dagbk om vår resa till gbg, men som sagt, jag tror att Johanna har dom bästa bilderna.. eller?
men här finns
den iaf..

Fasikens va kul vi hade flickor. det får vi göra om snart. blir det Malmö härnäst?

jaja, ska fortsätta med mitt, sitter med mössa och jacka på mig inomhus, jag e inte alltid så intelligent, men hittar ju massa kuliga kläder osm ja inte har använt på år och dar. måste ju kika lite på dom.. :P och prova och titta lite.. osv osv.. jaja, see yaa!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback