Jahapp

ihopljuget 2007-05-17
Har upptäckt att det är nog pärlan som har lagt av ändå. Kan fortfarande inte se bloggen riktigt. Men men. Det är väl inte hela världen. Får lägga över all musik och alla bilder på mammas dator och sen formatera lillen. Men det får bli ett senare projekt.

Imorgon åker jag till Varberg. Börjar kännas lite i magtrakterna nu. Inte helt hundra där nere. :D Ser det som ett tecken på nervositet.

Jaja, ska dock bli kul att Röja i Varberg med Röj. Har fan längtat efter det sen i Mars. Usch ja, hemskt å erkänna det, men jag har allt saknat våra bläckfyllor. :D

Hmm, nu kommer ja inte träffa min favorit Johanna på säkert en vecka. Och emma har man ju knappt sett på en vecka. Och det som är så himla typiskt med alltihopa är att Frida kommer till helgen. Inte en jävel är hemma och kan kalasa med henne. men men. Plikten kallar. So zu sagen.

Jajamen. Nä, dags att göra något vettigt av mitt liv. Packa lite kanske. Yeees. :D
Ska passa på å virka mig en ny mössa med. I svart och rosa. Höll ju på med en i rosa och brunt, men jag gilalr fan inte den rosa färgen, så ja gör en svart med lite inslag av rosa istället. alltid mysigt. :D

Ne, see ya

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback