Imorgon

ihopljuget 2007-05-17
Imorgon blir en lång dag. Åker till Varberg på förmiddagen, och direkt ut till mitt nya jobb för att kolla läget. Sen ska ja kolla in mitt nya hem. Har ju ingen aning om hur det ser ut, men det verkar lovande. Värsta najs med diskmaskin och grejer ju. :D Moahaha.
Sen kanske man får börja jobba redan imorgon kväll. Det lät som det på chefen iaf. och det är ju inte illa pinkat för att vara lilla mig.
Och får man inte börja jobba så får man mysa med Röj en hel jävla kväll. :D Mysigt värre ju. Sanna gillar Röj.
Saknar fan den killen och våra galna fyllor ihop. Moahaha

fan vilken jävla sommar det kommer bli. Både på gott och ont!

Ska sova nu, fast först ska jag packa färdigt alla grejer för imorgon. Måste ju vara riktigt snygg. :D

See ya

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback