Hemma hos mina Pullor

ihopljuget 2007-05-31
Jahapp. Igår var det som sagt äntligen en Sivans kväll, men som vanligt, och som det brukar så gick det galet. Haha, men inte åt rätt håll denna gången. Nu gick det bara utför..
Men innan allt gick snett så hade vi iaf förbannat kul. Det var en härlig känsla att kunna köpa en öl för en tjuga igen. :D

Jaha, nu har man fått höra att en vän, eller kompis kanske man ska kalla honom mår dåligt. jag känner inte honom alls väl, har väl inte så mkt gemensamt med honom. men han har ändå satt sig innanför mitt pannben, och kommer att stanna där. Inte kul att han mår dåligt, och jag inte kan göra något åt saken.. Det känns ganska hmm.. finner inga ord. men aaå, jag gillar inte riktigt de va.. Nej usch!

Nu sitter jag här iaf hos tre av mina favvisar, emma Kheder och lilla Foxy Roxy. Så söööt

Ska umgås lite med dom nu, så see yaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback