Håll tummarna för mig!

ihopljuget 2007-05-11
Nu e jag lite nervös i magen. kommer få svar från varberg och jobbet antingen ikväll eller imorgon förmiddag. Hoppas verkligen att jag får det. Behöver verkligen ett jobb, och vill bort härifrån! Helst nu!

Btw, så blir det inget Boden till midsommar. Får jag jobb så kommer jag ju inte kunna vara ledig då. Inte en chans. Kommer åka upp i början på juli istället. Ledsen Anna, men jag kommer inte vara hemma på din födelsedag. Förlåt. Men Boden måste faktiskt få gå före, har inte sett folket på över tio år ju. Men vi ska fira nån annan dag du och jag. Ett hejdundrades kalas!

Äh, ska sluta nu! See ya

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback