Först å främst

ihopljuget 2007-05-13
ännu en lista.. Moahaha

(x) kissat stående
(x) somnat sittande
(x) skrikit efter en pensionär
(x) buggat på en fest
(x) gett någon näsblod
(x) pantat flaskor för att ha råd med något
(x) åkt rullstol
(  ) brutit armen
(x) dyrkat någon farligt mycket
(x) sovit mer än 12 timmar
(x) snattat godis på ica
(x) spenderat timmar i ett badkar
(  ) badat naken i havet
(x) spelat fiol
(x) uppträtt för publik
(x) dragit en katt i svansen
(x) sminkat mig som en idol
(x) gått ner 5 kilo snabbt
(x) dansat tryckare på ett disco
(  ) svimmat flera gånger
(x) stannat kvar i trotsåldern
(x) lyssnat på pojkband
(  ) missförstått ordet feminist
(x) slagit sönder saker
(x) skämt ut mig inför massvis med folk
(x) hällt i mig pärlsocker
(x) blivit kallad punkare
(x) haft/har en ryggsäck
(x) gått på picknick ensam
(x) gråtit utomhus
(x) trott att jag var alternativ
(  ) läst kafka och känt mig svår
(  ) tappat en sko i havet
(  ) rånat någon
(  ) blåst såpbubblor på en buss
(x) spelat poker
(x) ridit
(x) använt underkläder i siden
(x) blivit kallad bög
(x) ramlat i en buss
(x) spottat mat på någon
(x) använt bruna skor
(x) gömt mig bakom en tidning för att spionera
(x) tyckt om broder daniel
(x) ätit läppsyl
(x) piercat mig själv
(x) stickat en halsduk -
räknas virkat en mössa?
(x) blivit utskälld inför en hel skolklass
(x) skolkat från rasterna
(x) använt salt istället för socker
(x) använt "din mamma" på allvar
(x) varit uppe två dygn i sträck
(x) skrivit dikter eller låttexter
(x) spelat ett blåsinstrument
(  ) joggat en halv mil -
ja för så hurtig är jaa..
(x) funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är
(x) instruerat någon att begå ett brott
(  ) slängt russin på barn
(x) lekt med vattenballonger från en balkong
(x) varit konstnär för en dag
(x) haft en utställning
(x) haft spya i håret
(x) låtsats vara kvinna
(x) velat ha platåskor
(x) slagit ut en tand
(  ) varit i tyskland för ölens skull -
men det blir i sommar
(x) haft en rosa väska
(x) lekt med gosedjur
(x) sagt fitta till någon och menat det
(x) tittat på för mycket skräckfilmer
(  ) slagit mig själv för att få uppmärksamhet
(  ) levt som en pirat
(x) pratat med en buske -
oftast har de legat en överbefriskad vän däri
(  ) snott kvinnliga/manliga underkläder för att lukta på
(x) spanat in rumpan i spegeln läänge
(x) blivit fåfäng efter en komplimang
(x) gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) funderat på att skriva en bok
(x) klottrat på en vägg
(x) bekännt mig till en religion
(x) gjort många fåniga listor - Duu'h

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback