Åre

ihopljuget 2007-05-17
Eftersom vi har lämnat åre bakom oss nu, jag och Johanna så måste jag ju vara som hon och lägga upp en Åre(t)s blaha lista.. :D
So here it comes

Så några av säsongens och Åre(t)s bästa:

 Åre(t)s snygging: Petter, yees
 Åre(t)s mys: Patrik kanske
 Åre(t)s fest: Sommarfesten såklart
 Åre(t)s klädesplagg: det bästa plagget ever, täckbrallorna
 Åre(t)s) kyss: Den jag delade med John och Johanna på Dippan. :D
 Åre(t)s mathak: Sibylla
 Åre(t)s bästa vänner: Johanna, Lisen, Michelle och Nina 
 Åre(t)s nya vänner: Arbetskamraterna, Ok killarna, Phone house folket, Adde, och grabbarna grus, Taxigrabbarna, stormköketmänniskor och många många fler
 Åre(t)s sjukaste: Hemvägen, yeees
 Åre(t)s karatefylla: Hehe, sommarfesten 
 Åre(t)s födelsedag: Min 20 årsdag såklart
 Åre(t)s sms: Om du nu har tid att skriva dessa sms så har du nog inte händerna fulla, sluta tramsa och ta dig hit till en naken *no name*, NU!
 Åre(t)s låtar: Mika - Grace Kelly, The Ark - the worrying kind, Aaron Carter - I want candy
 Åre(t)s nya: min 3 mobil
 Åre(t)s hemmafest: Beachpartyt hos stormköketfolket
 Åre(t)s efterfest: Klädpokern hos Phonehousefolket, och festen hos falsterbobratsen
 Åre(t)s förfest: Typ alla där Röj var inblandad :D
 Åre(t)s sex: Kan de vara Patrik?
 Åre(t)s fling: Patrik där med kanske
 Åre(t)s bortamatch: Med lapplisan i Undersåker
 Åre(t)s hemmamatch: Skedde aldrig :D
 Åre(t)s walk of shame:  Dan efter sommarfesten, inte roligt. Dock inte så lång :D
 Åre(t)s pinsamma: Johanna inne på Vero Moda :D
 Åre(t)s yrke: Bevakare/lapplisa Moahahaha
 Åre(t)s tävling: Ha en bra dag- tävlingen som aldrig slutfördes
 Åre(t)s skiddag: Hade bara två, så det blir väl dom dårå
 Åre(t)s roomies: Lisen och Collan bollan
 Åre(t)s diss: Jävla mössan..
 Åre(t)s köp: Min vita Burtonjacka
 Åre(t)s sura: När Helena spillde rödvin på min vita burtonjacka
 Åre(t)s dryck: Skumpan, och öl i alla dess former, får inte heller glömma kaffet.
 Åre(t)s bartömning: Renen i Duved
 Åre(t)s ord: Skoja min doja, Chillidill, Tjenna, sket man väl i
 Åre(t)s konsert: Melody Club på Dippan
 Åre(t)s färg: vitt, det nya bruna
 Åre(t)s sång: "Horeri och röveri tjosan", och "Oh father I´ve been having a treesome at Ica"
 Åre(t)s dramaqueen: Nicole Carisma Ljungberg på egen hög nivå. Ingen slår henne på detta iaf. 
 Åre(t)s väckarklocka: Även där Nicole
 Åre(t)s skönaste: Jag såklart, Röj och Schtiegels :D Stek så de ryker om det.
 Åre(t)s hade velat skulle vara där: Alla vännerna, speciellt Emma och Kheder som aldrig dök upp..
 Åre(t)s hängställe: Oliven, alltid en kaffe på morgonen/eftermiddagen/kvällen osv osv
 Åre(t)s citat:  Att ragga i Åre är som att fiska fiskedamm, man får alltid napp
 Åre(t)s jag kommer sakna mest: hela Åre, med folket, atmosfären, och glidet.


Fyllde dock på listan lite med saker hon hade missat, och så ändrade jag ju så att de skulle passa mig lite bättre. Henns åre(t)s sex var lixom Gustav, öhh neej tack :D

Men iaf. Dags att göra något vettigt med mitt liv.

Säger bara, Åre! I´ll be back
Här kommer den. :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Marie

Haha, jag skrattade igenom hela listan. Du kan du Sanna. Sket man väl i :D Ha det så jävla kul i Varberg, och hälsa Röj.


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback