Why God, Why

ihopljuget 2007-03-18

Varför finns det så mkt söta pojkar där ute som har så sjukt dåligt självförtroende.?

Haha, eftersom jag är en lunarnörd så är ja ju där å kikar ibland.. Såg ett Lajv av en 29 åring som skrev: Du gör många misstag i ditt liv. Gör inte ett stort genom att inte prata med mig.

Skitsamma.
Tillbaka till Självfötroendet..
Det finns de människor här ute i världen som har så sjukt bra, eller iaf spelar att dom har sjukt bra. Vissa spelar så bra att tom dom själva tror på de. Sen finns de de människor som aldrig syns, som aldrig hörs, som knappt finns. Det är för att dom inte törs visa hur bra dom egentligen är. Alla människor är bra på nånting. Vissa kanske fler grejer än andra. Vissa dock bättre än andra oxå..
Men alla är bra, och alla borde få veta det, både en och flera gånger..


Det jobbiga idag är att ja kan inte sluta tänka på honom. Fan tillochmed i mina drömmar springer han runt.. Måste googla honom.. :P

Finns ganska mycket om folk med hans namn.. Men inte om min..Fan, det jobbiga är väl att u jag verkligen vet att allt är dött, då kan ja låta mig själv känna och tycka om.. Jävla skit


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback