Wannabee

ihopljuget 2007-03-18
Jag har alltid varit lite av en wannabe. Vill göra lite som alla andra, fast göra det annorlunda.. Min senaste grej är att jag skulle oxå vilja ha en sådan där resedagbok. men vart reser jag? Ja hem till Mamma i Lessebo ibland. Tar en sväng ut till Duved kanske. Jag reser ju inte, jag flyttar mera. Finns det en flyttdagbok? :P


Något annat jag har funderat över är ju att det måste ju finnas någon som läser mina inlägg. Nån liten människa iaf. Men det är aldrig nån som kommenterar. Why? Folk läser i sin trygga hemlighet, om allt och ingenting som händer i mitt liv, men ingen säger nått. Va e de för stil?

Jaja, time for something new..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? johan

Ja sanna panna, snälla gör en resedagbok o skriv om din resa till lessebo:D så gör jag en om min äventyr i frövi:P

2007-03-18 @ 21:26:10

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback