Vilken Soppa

ihopljuget 2007-03-10
Alla dessa intriger. Att folk verkligen orkar haka upp sig på alla dessa småsaker. Intriger efter intriger. När ska dom ta slut. Denna säsongen kommer att sluta med att alla mina vänner kommer att avsky varandra och jag kommer sitta där mitt emellan , så fullproppad av skitsnack, som jag har hört från alla håll och kanter. Jag kommer att spricka.. Orka med skitsnack, lögner och falskspel. Varför inte bara vara äkta? Varför gör folk så här bara för att dom kommer till Åre. Vuxna människor som vem som helst, blir som förbytt bara för att dom kommer hit. Beter ni er så här hemma?
Försök för i helvete att släppa allt, ryck bara på axlarna och glöm det. Det är inte hela världen.
Life is a Bitch, och livet i Åre är inget undantag..

En annan meningsfull tanke för dagen är varför? Vad sysslar jag med egentligen. vem försöker jag lura. Torsdag, fredag, söndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag? söndag? tisdag?. Levern, lever den?
Dessa karlar. Vilken jävla sista jag sätter mej själv i. Why, God, Why!!
Vilken soppa. Fast jag vet iaf vad söt känner, fast de  har ja väl egentligen vetat hela tiden. Egentligen.. Men vad sysslade jag med igår? Var det verkligen nödvändigt?

Pratat mycket med Lisen idag. Jag vill ha trygghet, jag vill ha MITT hem, nånstans där JAG kan bo, som bara är mitt mitt och mitt. GE MEJ!! :P

Gbg? Varberg? Växjö? Utomlands? Vart ska ja ta vägen?

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback