Va e de för värld?

ihopljuget 2007-03-19
Sanna, som förövrigt är klokast i världen har kommit underfund med att sen Moderaterna tog över så blir vi fattigare och fattigare. 
Får man inte tag på ett jobb så finns där inga som helst pengar att leva för. Hur ska man då kunna överleva som ung? Bo hemma tills man är trettio, och tills man samlat iop tillräckligt mycket och lång erfarenhet för att få tag på ett fast heltidsjobb. Sen kan man ju börja fundera över familj. man kanske tom redan(?) då kan gå ut och se om man kan hitta en partner.

Okej, slut med ironin Sanna. Jag tror att jag kan fixa mig ett jobb iaf. Annars får väl pappa Roy försörja mig.. :p
Vi får helt enkelt se vad osm händer och sker.

Men nog snackat om detta. Ska in till stan imöra, har hittat ett par såna söta skor på din Sko, som ska bli MINA! Dom SKA verkligen det. Inte dyra, men kanske inget ja egentligen skulle lägga pengar på, med tanke på min lilla budget som jag har denna månad. Måste ju inhandla en massa alkohol me.. :P hehe, nerå..
Men nu e de dags för mejj att skaffa ett liv, och det bästa med det hela är.. tadaaa.. Att det blir varmare och varmare i hela sverige, vilket innebär att det inte längre kommer att vara så förbannat kallt att gå hem från krogen.. :P mohahaha..

yeah yeah.. Skitesamma.
get a life nu Sanna Panna

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback