Time Passes by

ihopljuget 2007-03-05
Oj då, nu har man varit tjugo i några dagar. Och gissa om det har börjat bra eller..

Födelsedagn började tidigt med att typ femhundratrettiofem å en halv personer ringde.. :P
Sedan gjorde man sig vacker för en runda ner på byn. Ringde Nina och bad henne hänga med på systemet.. :D Det ville hon.. :D In på shopping runda. Väl framme vid kassan fick man ju visa leg. men det var kul, fick ett grattis, och han tog mig tom i hand.. Ville sjunga för mej me, men de behövdes inte.. :P Men det roligaste med hela besöket var väl ändå när han sa:
han: -Jaha, och vad kostade det här falsklegget då?
jag: - Bara två hundra
han: - Oj det var billigt
jag: - JA men du ser väl vilken skitkvalitet det är
haha, sen gick vi.. :D fortsatte runt om på byn med nina, cruisade lite i hennes bil.. Otroligt trevlig dag

kvällen firade jag med mina fyra favoritblondiner.. Johanna, Michelle, Lisen och Collan. Ut å Käkade på Twins, en blodig jävla biff.. Mums.. :D Drack Skumpa, och delade på en flaska rödvin.  Sen gick jag å Johanna till Oliven för att vänta in min femte blondin, Nina. Sedan vidare till bygget, där underbara Adde hade fixat in oss på listan. Fick massa drinkbiljetter, och drack en massa massa alkohol.. Gick sedan hem själv från bygget till Torpet, en promenad som tog mig säkert 40 50 minuter.. :D Har ingen naing om hur många människor jag ringde den kvällen.. hua..

Fredagen började med en sjuhelsikes Baksmälla, men jag mådde som jag förtjänade.. :P Sedan ner å möta Linn vid bussen, min lilla egnaste norrlänning.. Så underbar tjej!
Fika med John, Tobbe och nån brud.. Sen vidare till systemet, idag igen..

Förfest hos Malin på Panget, med tre trevliga karlar från Sölvesborg. De lärde mig ett nytt partytrick. :D
Sedan vidare til Bygget, en till gratiskväll där.. :D Billigt och bra.
Sjukt rolig kväll, men den slutade underbart..
Efter åtta gånger, så slocknade jag ganska sött..

Pajade dock tanden, men den fixar vi imorgon.. Inte hela världen

JObbar och Jobbar, och festar, och flörtar, ocj jobbar, och festar.. och fikar.. :D
Mitt liv i ett nötskal, men när ska jag hinna sova?

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback