Tack Anna

ihopljuget 2007-03-22
Måste börja med att tacka Anna för att hon inte direkt hjälper mig i mitt beroende med jobbiga listor...

Inledande
01.Fullständigt namn:  Sanna Margareta Olsson
02.Födelsedag: 1 mars
03.Syskon: Tina, sen två plast, Anan och Christian
04.Hårfärg: Brunett
05.Ögonfärg: Blå
06.Skostorlek: 40

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? Mina flickor, Anna, Lisen och Michelle
02.Har du en pojkvän/flickvän? Nope
03. Blir det förlovning? Jaja, med han jag inte har..
04.Hur långt var ditt första förhållande? Inte faan vet ja
05.Vem kysste du senast? Johanna..

Favoriter
01.Färg: dont know..
02.Mat: Min mat
03.Killnamn: JOHAN :D
04.Tjejnamn: SIV :D
05.Ämne i skolan: Det var nog faktiskt Barkunskapen
06.Klädesplagg: MIn fina långa tröja..
07.Sport: SImning
08.Musik: Winnerbäck
09.Fras/mening/uttyck: Fuck that shit
10.Raggningsreplik: Tjena kexet, står du här å smular

Har du någonsin ..
01.Snusat? Ja.
02.Rökt? Ja
03.Hoppat bungee jump? Nej
04.Brutit mot lagen? Ett antal ggr
05.Fått dig själv att kräkas? Ja
06.Nakenbadat? Ja
07.Varit kär? Ja
08.Börjat gråta för att få som du vill? Ja.

Extra grejer
01.Tar du droger? Nej.
02.Vad använder du för schampoo? Sunsilk
03.Vad är du mest rädd för? Spindlar
04.Vad lyssnar du på just nu? Tv:n i bakgrunden
05.Vilken bil skulle du vilja ha? En vit spejsad bubbla 69 års modell..
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Annisen
07.Var vill du gifta dig? Åre?

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Choklad.
02.Tränar du? Moahaha
03.Hur ofta? Just det
04.Guld eller Silver? guld
05.Vilken film såg du sist på bio? WTC
06.Vad vill du helst av allt ha just nu? Få ett bra Barista jobb i Varberg

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback