Soppan blir till gröt..

ihopljuget 2007-03-15
Herregud. Kunde livet bli mer ihoptrasslat. Inte nog med allt som hände i Åre, så fort man kommer hem till mamma, så får man ett otroligt roligt besked. INTE!

Åhh, Jag blir med såna barn vi inte nämner med namn.
Och inte nog med det. Kroppen har blivit helt fucked up sen jag började käka p-piller.

Sen är pengarna slut, och chefen vet om det. Och till råga på allt så saknas det 700 ifrån kassan i måndags. Åh, herregud. Mitt liv är dömt till att misslyckas. Fy faaaaan.

Men iaf.

Nästa hållplats Varberg, Varberg nästa.

Det blir Roy å Hanna,
Roy å Roger
Adam och Eva
Sigfried och Roy
Thelma och Louise
osv osv.


Ska börja om på nytt i Varberg.
Det som är så skönt är att jag känner ingen där. INGEN
Ingen vet något om mej, förutom då Roy.
Men shit va kul jag har med den lille killen. Vilket team vi är. :D
Det sköna är att det finns inget där, ingen som helst attraktion. Så göttans.

Ta hand om er

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback