Ja, ja ska snart ge mej..

ihopljuget 2007-03-19
10 favoriter

Färg: Lattefärg..
Mat: Min egen
Artist: Alltid Winnerbäck i mitt hjärta
Film: Alla svenska fjortisfilmer.. :P
Bok: Bröderna Lejonhjärta av Astrid Lindgren.
Sport: Simning.
Årstid: Både vintern och sommaren
Veckodag: Alla dagar i veckan är bäst på sitt vis.
Glassmak: Ohh, den dära italienska bananglassen
Tid på dygnet: Typ nio på kvällen..

9 för tillfället

Humör: Bitter
Smak: metall?
Kläder: Strumpor, Jeans från Dave, Linne/top från Jc, Cardigan från VeroModa, och gamla sletna mammisar :D
Bakgrund: På datorn? en finfin blomma
Nagellack: nada
Tid: 23.50
Omgivning: Hemma hos moder i mitt gamla sovrum
Irritationsobjekt: Det förbannade röksuget

8 första

Bästa vän: Kan det varit Anton kanske?
Screen name: Who the fuck knows..
Husdjur: Katten Lisa. Fanns med i 16 år.. Hua..
Piercing: Hål i öronen, räknas det?
Förälskelse: Tobias från Ddgis i Malmö
Musik: Carola
Bil: Bil? Kommer jag någonsin skaffa bil?
Kyss: Ha, det var antingen Adam eller Erik.. haha

7 senaste

Cigarett: vid kvart i tio
Mat: tre mackor med tonfisk på
Dryck: mjölk
Biltur: Igår med Anna och Nicke p
Kyss: Oj, Måndags/tisdags av Niklas..
Spelad låt: Saab reklamens låt..
TV-program: Inte faan vet ja.. Nått skit som mamma kollade på

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Tror inte de? Eller?
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Jag är för smidig för de.. :P
Badat naken: Det är klart att jag har.
Varit med på TV: Ja, typ i sjuan, min mobil va med iaf.. :P
Kysst någon du inte känner: Been there, done that..

5 nej tack

Kläder: Stuprör, skitsnyggt på andra, men inte på mig..
Mat: blodpudding..
Musik: Inget speciellt faktiskt. Är allätare..
Dryck: Dricker fan inte whisky, hur mkt ja än försöker..
Personlighetsdrag: Otroligt korkade människor går sjukt bort, likadant dom dom är för lika mig.. :P
4 saker

Du gjorde igår kväll: Soov
Du kan höra just nu: Radion, Mix Megapol..
Du inte kan leva utan: Vännerna och mobilen.. :P
Du gör när du har tråkigt: Blir en förbannad lunar och blogg nörd..

3 personer
Du kan berätta allt för: Anna Panna, Lisen och nästan mamma
Du tycker om: Det meste, de flesta.. :)
Du inte gillar: Hitler, Carola och Hugo...

2 val
Kaffe eller te: Kaffeaddicted
Vår eller höst: Vår såklart :D

1 önskan:
Att ja ska sluta vara addicted av listor kanske.. :P

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback