Funderingar

ihopljuget 2007-03-17

Det är lördag. Vad gör Sanna. Jo hon sitter hemma, hos mamma och gör absolut ingenting. Är det skönt eller är det skönt? Behöver vila upp mig lite efter några intensiva veckor i Åre.

Men iaf. Jag funderar fan på att betala dom här 59 kronorna i månaden som det ska kosta för att få bort all reklam. är det värt det?

Jag retar mig på den iaf.

Läste precis en liten notis om självaste tandfeen. Riktigt roligt. Det var en man, dvs Christer Sturmark som hade skrivit om sin egna tro på tandfen. Nått att läsa kanske?
För er nyfikna som också vill läsa så finns den här:
http://www.sturmark.se/item.php?item_id=312

Men det var nog inte det denna blogg skulle handla om. Vet egentligen inte vad jag vill skriva om idag. Har inget vettigt mode tips, som så många andra. Har inga vettiga åsikter som jag vill dela av mig. Dagen har inte gett mig nya insikter på livet, eller liknande. Det har inte heller hänt nått vidare spännande.

Så vad ska jag skriva om?
Jag är för lat för att hitta på nått. För uttråkad och rastlös för att bara titta på tv.
Dock kommit fram till att jag är en klantig jävel, fast det visste väl dom flesta redan.

Funderar på att klippa mig själv?
Det blir aldrig bra dock, men jag är lite sugen på lugg igen.. Hmm..

Nu är jag iaf förbannat sugen på att flytta till Varberg. Mitt liv finns redan där, i psyket iaf. På nått konstigt vänster. Jag funderar och fantiserar på hur livet kommer att bli. Jag planerar på hur vi ska göra i lägenheten, och jag har inte ens sett den. Jag planerar på vilka av alla mina tusen miljoner grejer jag ska ta med mig, och vilka jag ska ha i mitt rum, och vilka som ska upp nån annanstans. Men ja tror att vi nog kan ha rätt kul ihop jag och Roy. Roy och Hanna ffs. :D

Så länge jag kan känna att jag trivs i vår lägenhet så löser sig väl det mesta. Hoppas jag...


Nästa hållplats Varberg, Varberg nästa...


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback