Dagens

ihopljuget 2007-03-18
Dagens hetaste nyhet (hitills) måste vara det Marie ringde för att berätta. Det finns två otroligt trevliga/charmiga/söta/flörtiga killar som alltid kommer in till oss och käkar. Ja e helt förälskad i dom speciellt den ena som är såå sööööt. :D Jag har hela tiden sagt att jag känner igen de killarna, men kan inte sätta fingret på vart jag sett dom osv. Men iaf. Idag kom bara den ena in, dock inte den sötaste, och Marie började prata lite med dom. Vi som alltid hade trott att de var säsongare, hade väldigt väldigt fel. De pluggar i Ösd, och det bästa med det hela är att dom från början är från, ja just det, VÄXJÖ! Ha, ja sa ju att jag måste ha sett dom innan. Såå söta killar. Me like.. :D

Gissa om jag måste prata om Växjö med dom nästa gång. HA

Röj å Hanna kommer äga Varberg! HA!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback