Bye Bye LittleCountry

ihopljuget 2007-03-21
Eller som vi säger i Småland.
Hejdå Smauland.. :D


Tänk att vissa saker kan få en att bli glad igen..
Jag citerar Röj..:
kommer sakna min lilla hanna! hitta en världens bästa tjejer här! har signa henne för varberg.. hehe.. hon e för grym!

Den killen vet precis hur han ska göra för att ja ska bli glad. Fan känner han knappt, men diggar honom sjukt mkt. Vilket team vi är Röj.. Btw, jag är tydligen Hanna.. Hahahaha

Men iaf. Jag har precis packat, dock inte färdig packad.. Allt blir som bäst när ja e stressad. Imon ska ja iaf till tandis och plocka stygnen.. Sen shopping på stan. Måste skaffa mej ett par solbrills..ett till par vill säga. Sen blir det nog väskan på Hm me.. Argh, skäms lite för att ja inte kan låta bli.. men men..
Funderar på om det blir ett par skor till. Jag vill verkligen ha dom på DinSko.. Me like

DUmma Sanna btw, satt å kollade i hm katalogen. Mkt fint som jag vill ha! Och klänningen som man får me va ju inte helt fy skam. Den  svart hade varit så fin på mej.. :D Vill ha..
ska sätta Lisen på att kika igenom katalogen. Sen blir det av att beställa.. Sådetså!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback