Ännu en update..

ihopljuget 2007-03-30
Va ett tag sen man skrev nu ju. Har bara inte haft tid.
Men iaf, tågresan upp gick bra. Långtråkigt till tusen dock..
Jobbade på torsdags kvällen. Helt okej, ganska mycket att göra.

Sen jobb på fredagkvällen, sen hem till folket på oliven, för en nykter förfest.. haha..
Sen vidare till bygget med Michelle. Vilken kväll vi hade gumman. Sjukt rolig. haha, gissa om vi shottade.
Vidare till Karolinen på efterferre. först ett stopp på Labans för en kebabmacka som jag fick en tugga av. Kvällen slutade med ett galet kortspel, haha. Michelle, din crazy daughter of a fuck.. :D Gumman.. Helt tokig.

lördagen började jag vid tolv, och den dan var jobbig. Sjukt jobbig. Mådde dock som jag fötrjänade. Sen hem å soooova..

Söndag kom man för sent till jobbet, hade ju glömt bort att ställa om klockan. Så typiskt Sanna..

Söndagskvällen blev det grillfest med Adde, killarna, Johanna, och resten av gänget. Fick dit lite av mina vänner med ju. Skaffade lite nya vänner där, osv osv. Riktigt trevlig kväll.
Sen vidare till Dippan för en helt galen kväll med Johanna. Jag mådde så bra, gud va kul vi hade. Fick som vanligt lite skumpa av mina phone house vänner, och det blev lite dans på borden, och helt galet rolig kväll.
Fick även gratis taxi hem, tack Stefan.. :D

Måndagen var man ledig. Så det blev glassing på byn, så fiiint väder.. :D
På kvällen fick jag och Michelle för oss att det var dags för enmysig kväll på Tott. Satt barnvakt åt Collan först. Försökte natta henne i två jävla timmar. Helt hopplös var hon. Sen ner till Michelle för lite förkrök. Blev på något konstigt vänster lite halvdragen.. Upp till Tott. Alldeles för mycket folk, och alldeles för lite folk man kände.. Inte kul alls..  Åkte därifrån vid halv två för att åka hem å sova.

Tisdagen blev det jobb på kvällen. Nina kom dit och mös med mig innan vi drog till Ovalen för en mysig liten förkrökskväll. :D Sen vidare till bygget, för att så fot vi kommer dit se P och N.. Inte kul..
Men iaf. Det första som hände när vi kom in var att ja stötte på Jessica och Chefen.. :D dom bjöd på öl, och det tackar man aldrig nmej till.. :P Sen vidare och dansa å hade oss. Men sen hittade ju Nina några gamla bekanta, med helrör. :D så det blev ännu en gratisfylla.. :D Och som om inte det var nog. Man fick träffa trevligt Jonas med för första gången. Lite pinsamt med tanke på att han var nykter, och inte jag.. Haha.. men han var trevlig iaf.. :D
Skulle dratt på efterfest med Ninas bekanta, men fick ett erbjudande om gratis taxi hem, så jag åkte hem med Icapojkarna istället. Mysigt mysigt.. :D

Onsdag var en ledig dag, sjukt jobbig förmiddag.. :P Sen ner på byn för att mysa med Nina som fick snilleblixten att Sanna behövde en återställare. Så till systemet var vi tvungna att gå, förbi Konsum och köpa grillkol och korv så hem till Nina och grillade korv, drack öl och myste. Mimmi lilla var oxå med.. :D Sen vidare till Ovalen, för några fler öl.. Sen till Dalboms för ännu fler öl. träffade mycket roligt folk även denna kvällen.

Sen torsdag sov man bort halva dan, vinkade av Jonas vid tåget och sen till jobbet. Väl på jobbet upptäckte jag att jag missade min morbror med två timmar. En liten gubbe som jag inte träffat på typ tio år. dom hade varit på jobbet, och inte jag, sen försökt ringa mig i tjugo minuter, men Sanna hade ju babblat i telefon hur länge som helst.. Jävla skit.. Jaja..
JObbade ända tills halv tolv typ, och på väg hem så möter man Phone housefolket som ville ha med mej till Werséns.. och jag är ju inte den som är den. Hade fakltiskt en riktigt trevlig kväll på det stället. Träffade tom folk hemifrån Växjö, och massa folk.. Lilla Hedvigs Mamma och Pappa. Så söta.. Hahaha..
Sanna som var nykter blev riktigt trött och valde att gå hem.. v'l hemma, när jag gått och lagt mig så ringer ju N och frågar om ja inte ska komma på efterfest.. Är han dum eller dum? Hör P skratta i bakgrunden. Tack så jävla mycket killar..

Idag har man sovit till tre, sen bara latat sig. Inte gjort något vettigt alls idag. Men det är jävligt skönt det med. Linn är ju i byn med, så imorgon blir det väl Dippan och Melody Club. Kan bli najs. Fast Sanna ska vara nykter ännu en kväll.. :D Moahahaha

Ja, som sagt, på en vecka har Sanna vilat en dag. Så nu är hon lagom sleten.. rösten är så hes så hälften vore nog. men fy fan va kul jag har haft. Har varit sjukt billigt oxå, mest med tanke på att Sanna har så generösa vänner.. :D

Dags att söka lite jobb nu, så att Sanna kan flytta till Varberg.. :D

See ya bitches..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback