Anna

ihopljuget 2007-03-20
Anna Panna min lilla pingla.
Hässlar dej, DVD

Har varit med min anna heeeela dan. Fikat med henne och Mia, mysigt..
Sen hem till Annis, och har suttit där och hängt hela eftermidddagen. lagade middag åt henne och Nicke P, det blev hemmalagade burgare. Aldrig fel det du..

Men iaf.. Imon lämnar jag småland och våren, för Åre och vintern.. hualigen.
Ska bli skönt att komma upp igen. För mycket blod i alkoholomloppet nu ju. :P
Ne, men det ska nog bli kul att komma upp igen. träffa lite folk ffs.

Ska hänga med kheder imon me, köpa lite glassiga glajjor, kanske nått mer? Håll i pengarna Sanna Panna. Ta en kaffe på astrakan blir det iaf. Saknar det stället, och det jobbet. Usch..

jaja, Ska strax åka hem, om Nicke P vill köra mig. Hoppas hoppas.. :D

jaja.. see ya lateeer

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback