Addicted to boring lists..

ihopljuget 2007-03-17
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blå
Längd: 170 cm
Studerar: Studerade.. :P
Favoritklädesplagg: Just nu dom glassiga glajjorna
Har alltid med mig i väskan: Ciggen, Mobilen, plånboken, nycklar, lypsylen och parfymen
Dricker jag läsk dricker jag: Coca cola, möjligtvis fanta
Tatueringar, piercings: Det kommer det kommer
Imorgon kommer jag: Sova länge, söka jobb, in till stan kanske?
I sommar kommer jag klä mig i: så lite som möjligt
Jag är född: 1987
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Oj, svårt val, men alltid älskat Carrie i sex and the city, det är ja väl dock inte ensam om..
Min all time favourit parfym är: Gucci, Envy me
Nu ska jag: Skriva klart detta, ta en rökpaus, och sen ta en lång dusch
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Inte den blekaste. Paris kanske..
Senaste blogg jag upptäckt: Den bloggen jag snodde denna listan från..
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sleten, lite nere, och dyster
Favoritgodis: Choklad
Nåt jag absolut inte äter: Lisens hemmalagade mat.. :P
Kläder just nu: Baggy jeans från Vila, svart boxar linne Marwin, svart lång tröja från Gina
Musik just nu: För sekunden ingen alls..
Va sa du senast: Jag palalr inte åka till stan..
Sommarplaner: Flytta till Roy i Varberg för en massa röj.. :D
Fisk eller badkruka: Fisk!
Hur många kuddar: MAssa massa massa
Tror du på mirakel: Den som väntar mirakel.. (WInnerbäck)
Bio eller promenad: Promenad
Favoritväder: Skinande solsken, en varm vårdag högst upp på Skutan
Det här är jag bra på: Göra fina soppor....
Tre saker att ta med på en öde ö: Kul sällskap, Mobilen, och dej kanske?
Morgon eller nattmänniska: Inget av de.. :P
Spara eller slösa: Haha, Slösa så det skriker om de..

Vad är viktigast för dig: Att jag lever mitt liv som jag vill.


Hur är din drömkille: Underbar, på alla sätt och vis..
Finns det liv på andra planeter: Absolut

Hur många barn vill du ha: Två tror jag
Är du kittlig: Oh jaa
Snarkar du: Nope
Stjärntecken: fisk
Rädd för insekter: Död åt spindlar
Äckligaste djuret: Salmonella ankan i Bulgarien. Usch
Chips, morötter eller godis: Allt.. :D
Pizza eller hamburgare: I så fall burgare. Sibylla ffs
Skriver du dagbok: Bloggar
Stökigt eller välstädat: Stökigt till tusen
Gungar du på stolen: Ja.
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Lätt


Vilken hand håller du gaffeln i: vänster
Hur många syskon har du: tre, varav bara en på riktigt...


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback