You're closer to heaven than I ever be

ihopljuget 2007-06-22
Don't ask, men jag hörde en låt med den textraden nyss.

Hemkommen från jobbet för ett tag sen, borde sova nu, börjar vid elva imorgon igen. Och jobbar väl till ett-två då med. Sen börjar man elva på lördag igen, och kör lunch. Roligt roligt.

Men varför tycker jag alltid att det är en sån himla bra idé att jobba på midsommar? Hur dum får man lov till att bli. Inse vilka roliga fester det är då egentligen. Fast dom är väl inte alltid mycket roligare än vanliga? Eller? Plus att jag tjänar  ju inte mer under storhelger än vanliga helger. Jävla skit.

Men iaf. Lördag kväll. Vad händer? Nån som vill hitta på nått? Dom har sjukt god buffé på jobbet om nån är sugen på att följa med.. :P

OCh, just det. Höll på att glömma. Fick ju se Hata Göteborg iaf. Snälla Micke bjöd hem mig, så vi tittade på den där. Sen kollade vi även på Deja Vu. Tog ett tag innan jag fattade (blond), men den va väl helt okej. Hata Göteborg däremot. Vilken film. Men sen har jag ju en förkärlek för svenska fjortisfilmer.

Dags att sova nu iaf, så ja orkar upp, vilket jag ändå inte kommer att göra. Men God, I love my Job..

Som alltid
Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback