Som sagt

ihopljuget 2007-06-03
Som sagt var jag ju å rännde i Varbergs industriområden på jakt efter en tvättkorg. har invigt den nu, och den är snart  tom igen, vilket innebär kort och gott att ja, jag håller på att tvätta.

Detta var ju inte det enda jag införskaffade på min shoppingtur.
köpte även:
Rött nagellack - Har alltid velat ha röda naglar, men aldrig ägt ett rött nagellack. Kände att det var dags nu
Två värmeljusstakar - Riktigt fina, svarta med mitt favorit mönster på
En prydnadsgubbe - Eller två gubbar som kramas..
Tandkräm och tandborste - Nu kan även jag få fräscha tänder
Hårinpackning - Dags att vårda mitt slitna hår.
Hårspray - Var nog ett halvår sen jag ägde ett sådant. Och här i Varberg har jag inte så många vänenr jag kan snylta spray av..
Sist men inte minst fick det även bli
Tuggummin - Allt för fräsch andedräkt.

Attans att jag var tvungen och ringa banken och kolla hur mkt pengar det fanns kvar. Det är aldrig positivt, för då spenderar jag bara mer. Mycket bättre att inte ha den blekaste om hur ekonomin ser ut utan att bara chansa och hoppas på det bästa..

Men idag har jag gjort något starkt. Jag har kommenterat en blogg. Wohoo! Det känns lite i magtrakterna ska jag säga dig. Aldrig gjort något liknande. Wohoo! Duktigt av dig Sanna

Ne, snart ska ja sätta mig framför tvn med min två liters Cola, kolla på film och bara mysa i min ensamhet. Ibland finns det inget som är bättre än det. Undrar om ja ska städa först, så jag riktigt kan njuta av det? hmm...

Tåls att funderas över.

Tjooheej

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback