Skamliga förslag

ihopljuget 2007-06-03
Hualigen. Igår fick man skamliga förslag av en polistuderande i Växjö. Rackarns att jag inte var i Växjö. :P

Sen ska man även gå på en dejt (?). Kan man kalla det så även fast det kanske inte är en dejt. Har ju aldrig träffat människan, det är en kille, och vi ska gå å fika. Är det automatiskt en dejt då? Hmm..

Tydeligen pratade jag med norrmän igår med, men dum som ja e så fattade jag inte det heller. Hualigen. måste sluta sitta på msn klockan tre på natten när alla kommer hem från krogen. Det funkar inte i längden..

Men iallafall. Idag har jag rännt runt i Varbergs industriområde och letat efter en jävla tvättkorg. Jag vill här tillägga att det är typ alldeles för varmt ute, och solen tokstekte på min rygg, plus att jag var tvungen att cykla runt som en gris för att ens hitta en tvättkorg som passa mina speciella behov. VIlka dom behoven är vet nog ingen, inte ens jag, men skit samma.

HIttade iaf en billig liten sketsak. Duger i krig och dåligt väder så att säga...

Jaja, dags att laga middag. Blir det falukorv och mnakaroner elelr köttbullar och makaroner idag? Hmm.. Måste verkligen handla hem mer mat...

Se yaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Crazypill

tack för din snälla coment =)


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback