Plinkeplonk

ihopljuget 2007-07-01
Haha, detta är det nya namnet på tommy brofjärds pianist. Just so you know

Jobbat ännu en kväll. lite folk, men ändå mycket att göra. Dock fanns det ett så sjukt elakt sällskap. Jag som lätt brukar kunna skaka av mig idioter höll nästan på att grina. Men dom kompenserade med mkt dricks, så ja e nöjd.

En annan grej som hände idag på jobbet var att Sonja (chefen) och jag bestämde att jag ska stå i köket inför lunchen imorgon. STOPP!
Jag, Sanna Olsson, ska stå i kök. Inser ni vad som håller på att hända. Jag ska jobba som kock. JAG? Sanna Margareta Olsson ska stå i luckan och slänga ut några lunch. I ett restaurangkök. Förstår ni allvaret i detta?

Imorgon åker en av mina få vänner i Varberg härifrån. Vem ska jag då leka med? Va faaan. Jag har ju inga vänner. Attans.

Men snart gör även jag en sådan grej. Boden, snart kommer jag. Fiifaaaan va ja längtar

God natt

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback