Norrland here I come

ihopljuget 2007-06-26
Har glömt att säga att das biljetter är bokade nu till min resa till Boden. :D Åker runt tolv den tolfte från landvetter. Argh, lite nervös, har aldrig flygit själv.

Det finns inte mycket jag längtar mer till än att åka dit just nu. Fy fan va jag längtar. Träffa mormor, som man inte sett på ett antal år, alla nio kusiner, och deras barn som man aldrig har träffat, och så klart alla mina goa morbröder. :D Bosse Nyp, Bengt och HP. :D

Har inte sett släkten på nästan elva år. Tänk vilken liten skit man var sist man såg dom.

Okej, normala människor ser fram emot att åka utomlands på sin semester. Men som det känns nu så vill jag nog inte åka någon annanstans, än just till den lilla norrländska byhålan Boden. Det är fanimej där ifrån jag härstammar, eller okej, mamma kommer därifrån. Men iaf.

Sen så kommer annisen imorgon, och Nicke P. :D Roligt roligt

Dags att sova nu, så att jag kanske pallar mig upp imorgon och städar undan det värsta. Vi får dock se. :P

Och btw, Micke, du är en sån loooser. :D

Gute nacht

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Micke

... Nästa rond återstår fortfarande. Glöm inte det ;) Lillan!

2007-06-26 @ 12:27:12

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback