Moahahaha

ihopljuget 2007-06-09

Namn: Sanna

Piercingar: only the ears

Tatueringar: vill ha vill ha vill ha

Längd: 1,70

Skostorlek: 40-41 dvs bigfoot

Hårfärg: brunett

Är du kär i någon: Inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, men just nu i solen trivs jag bra

Tänker du på självmord: inte för min egen del nej

Tycker andra att du är attraktiv: Det vet du. :D

Dricker du: Way to much

Använder du droger: Om sex ör en drog, ja :D

Vilken parfym använder du: Gucci envy me
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: öhh..

Gillar du Berg-och-Dalbana: Wiiiih

Senaste...

Film du hyrde: Oj, de va länge sen jag hyrde en film, brukade gratis låna från ok. :D

Låten du lyssnade på: Gym class heroes - Take a look at my girlfriend

Låten du hade på hjärnan: Same same

Personen som ringde dig: Mamma

Personen du ringde: Johanna, som ändå aldrig svarar

Tv program du tittade på: Nyheterna :P

Personen du tänkte på: Johanna

För eller emot...

Långdistansförhållanden: Inte direkt emot, men gillar det inte heller.

Utnyttja någon: Hallå ja

Teenage smoking: Idioter

Sex före äktenskap: Emot, därför är jag fortfarande oskuld, eller?

Köra onykter: Ja för i helvete. Sup och drick.

Favorit...

Mat: Mammas, och min egen. :D

Låt:  Just nu Gym Class heroes - Take a look at my girlfriend

Film: Fjorton suger, lätt!

Har du nånsin...

Gråtit över en pojke: pojke/karl/snubbe/idiot, ja, det har hänt

Gråtit över en flicka: yes

Ljugit för någon: ne, jag ljuger aldirg, duuuh!

Varit i slagsmål: Jajemen

Blivit arresterad: Nej, för jag är smartare än så

Antal...

Gånger du varit kär: På riktigt riktigt så är det nog fem gånger.

Gånger ditt hjärta brustit: Way to many

Hjärtan brustit på grund av dej: Hoppas att det bara är ett..

Personer från grundskolan du har kontakt med: två tre stycken.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Tre fyra gånger kanske

Ärr du har på kroppen: Moahaha, världens klantigaste sanna är full av ärr

Ska bli skoj: Min Norrlandsresa i mitten av Juli

Sparar till: Haha, ett liv?

Väntar på: Bättre tider

Pålägg som gäller: Kalkon och gurka

Dagens dryck: Vatten


Senaste...

Bok du läste: Repan av Marianne Berglund
'Personen du fick brev av: Person och person, räknas Landstinget?

Personen du fick sms av: Magnus

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, Vet inte

Saken du köpte: Ciggesluringar

Vad har du gjort idag: Jobbat
Var det kul: Jorå, helt okej, lite lite att göra bara
Brukar du svära mycket: Varannat ord sådär

Hur tidigt stiger du upp: om jag nu stiger upp..
Gillar du att slåss: Det går att diskuteras. :P

Vad ska du göra ikväll: frossa chips och glo på nått kasst program på tv kanske..

Är du seriös: inte det minsta

Vad är du allergisk mot: Idioter

Var har du ont: magen, hugnrig som fäään.

Använder du hårspray: Ozonlagret ligger risigt till
Kan du stå på händer: om det räknas när man böjer sig ner och stoppar in händerna under fötterna så, ja

Favorit serie: Vänner

Håkan Hellström eller The Ark: The Ark såklart, Sålands stolthet!

Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Min gud Lasse såklart

Salt eller socker: söt som socker

Gillar du ketchup: Guds gåva till folket

Är du glad nu: Bitterfittan i egen hög person. Men ja ganska glad.

Var du glad igår: Inte ett dugg.

Varför? Bitter så in i helvete.

Känner du nån som jobbar på sjukhus: Kanske, får jag sova på den saken?

Vad dansar du till: Alkohol?

Stockholm är: Wondeful, vilket uteliv. me like

Göteborg är: Sveriges framsida.

Kan du sjunga:KLart jag kan, bäst är jag på karaoke på Sports. :D

Mer värt än guld: Platina?

Spaghetti eller makaroner: Kladdmakaroner. :D

Ett land du helst vill besöka: Vet faktiskt inte..

ditt hem..

Stort, litet eller mitt emellan? litet

Vilken färg på tapeterna? röda i rummet

Favoritmöbel i rummet och varför? Das bed, det säger väl sig självt?

Vad vill du ändra där inne? orka ändra..

Vad har du där inne av följande:

a) Tv? ja

b) Video/dvd? japp

c) Dator? ja

d) Stereo? nej

e) Telefon? mobil räknas det?

 Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? baksidan
 Vad gör du oftast i ditt rum? Sover

 Vem förutom du brukar sova i din säng? Hm, vad jag vet så är det bara jag, än så länge iaf. :P


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback