Micke och Calle..

ihopljuget 2007-06-30

..Leker idag. Men har dom frågat Sanna om hon vill vara med? Nej. Utfrysning? Mobbing? Könsdiskriminering? Ganska elakt ifaf. Och kom nu inte å skyll på att jag jobbade osv osv. Jag jobbar ju inte nu. Och dom kunde ju frågat i vilket fall. Jag vill oxå vara med dom stora coola grabbarna. Why God, Why?

Men nog talat om dom. Berättade för chefen idag att hans son söp mig så askalas att jag cyklade vilse på väg hem från honom. En timme tog det mig som sagt. Gissa om han skrattade eller.

Moahaha. Nu ska jag iaf lägga mig och gråta i min ensamhet för att jag inte får vara med å leka. Usch!

Ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback