just nu

ihopljuget 2007-06-21
så hatar jag världen med omnejd. Men mest av allt så hatar jag min dvd.
Nu var man så duktig och faktiskt ägnade sin kväll åt något. Jag tog min pärla och körde med racerfart ner till Micke för, snäll som han är, så laddade han hem "Hata Göteborg" till mig. och inte no0g med det, han brände den till mig oxå. :D

Så efter ett avsnitt av Scrubs, lite skitsnack, och även lite allsång så tog jag mitt pick och pack, och fyra filmer, och cyklade hem igen. När jag väl är hemma och ska titta på åtminstone en av dessa fyra filmer, vad händer då? Jo, det ska jag säga er. DVD-helvetet vägrar ta det jävla formatskiten eller va fan de nu va för fel. Inser ni att min kväll, min framtid, mitt liv är förstört. Alla mina drömmar är krossade, jag har inget att leva för längre.

Så filmjäveln borde byta namn från "Hata Göteborg" till "Hata (Sannasjävladvdhelvetesomvägrarspelafilmenochsomskadöochkastastill) Göteborg"

Tack å Tack

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback