Just nu..

ihopljuget 2007-06-09

..Hade det varit alldeles förträffligt att sätta sig på en uteservering med massa vänner och dricka en god kall öl, och bara snacka en massa skit. MEN..
Problemet som helt plötsligt från ingenstans dök upp är att mina vänner är 20 mil + från mig. Och den enda vännen i närheten är Roy, om man nu kan räkna honom som vän, och han jobbar. Konstant. Sen att jag inte räknade med vännerna i Gbg, men dom glömde jag. Men orka åka till gbg idag då? Öh, nej.

Men så här ligger det till:

  1. Jag är ensam, och bitter, utan vänner i närheten.
  2. Jag är ensam, och bitter, och vill gärna hitta han med stort H
  3. Jag är ensam, och bitter, och fruktansvärt fattig
  4. Jag är ensam, och bitter, och har tråkigt
  5. Jag är ensam, och bitter för att jag är ensam
  6. Jag är ensam, och bitter för att jag är bitter över att vara ensam
  7. Jag är ensam, och bitter, och har alldeles för lite att göra. 

Meeen. Istället för att gnälla över hur ensam och bitter jag är så borde jag kanske ta tag i det?
Ingen som känner för att spendera några dagar i solen här i Varberg. Vi har mycket sol här ska jag säga er. :D

Och just det. Det som lite grann förgyller min dag är när jag sätter igång musikspelaren på mobilen och min nya absoluta favvislåt går igång. Gym Class Heroes - take a look at my girlfriend.
Den är bara så.. Underbar..

Det andra som förgyller min vardag är blotta tanken på den bästaste bästaste vännen i hela världen som jag älskar så djupt att inga ord kan beskriva. Anna, tack för att du finns. Du är mitt allt. Utan dig är jag inte hel. Visst det kan tolkas som en klyscha, men du är ett sånt stort stöd för mig, min shoulder to cry on, min vän i alla väder. Den som vet mer om mig än vad jag själv vet. Helt enkelt det bästa som finns. Thanx me love! I min taksvit, för alltid. DVD, Hässlar dig stumpan!


Och med dessa ord så tackar jag för mig (tackåtack), och återvänder till min vardagliga syssla. Dvs att vara Bitter.

Auf


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback