Johnny Depp

ihopljuget 2007-06-23
Jag hade lätt kunnat hugga av min högra fot för en natt med världen sexigaste karl.

Dvs Johnny Depp.
Han måste vara den hetaste mannen som någonsin existerat på denna jord. Vilken underbart vacker människa. Det är vad han är. Vacker.

Smaka på ordet, vacker. Vilket ljuvligt ord. Vacker måste nog vara den finaste kommentaren man kan få som människa. Snygg, söt, charmig. WTF. Kom igen. Det nya ordet är Vacker.

Hur många människor finns det egentligen i denna värld som ni skulle beskriva som vackra? Jag kan komma på en, sådär på rak arm.

Tyvärr

Ne, dags att fortsätta sukta efter Johnny Depp. Mannen i mitt liv

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback