Jag retar mig på..

ihopljuget 2007-06-08
.. Dig, för att du är så blåögd och inte inser vilken fara du kan sätta dig själv i
.. Knark, för att det är så fruktansvärt onödigt och förbannat idiotiskt
.. Mig själv, för att jag är så trött
.. Dig, för att du vägrar låt mig vara ifred och du vägrar förstå att jag inte vill prata och allt i mitt liv handlar absolut inte om dig
.. Dig, för att du gnäller så förbannat och vägrar att inse hur systemet fungerar. Ett skitjobb innebär skitlön, ledsen att säga det, men du kommer inte bli chef över en dag.
.. Dig, för att du vägrar försvinna ur mitt huvud
.. Dig, för att du inte verka inse hur stor skada personen i fråga har gjort på mig, och hur mycket jag vill glömma honom.
.. Dig, för att du ringer mig 24 gånger i timmen, och tror att jag är död, och oroar dig i onödan, när allt egentligen bara handlar om att jag retar  mig på väldigt mycket och därför inte orkar prata
.. Hotell och Restaurang i allmänhet, men mest just nu för att lönen suger
.. Skolorna, för att dom inte går ut och förklarar vilka konsekvenser det verkligen ger av att använda droger.
.. Dig, för att du är så jävla elak
.. Dig, för att jag inte kan glömma dig, och för att du är så trångsynt
.. Dig, för att du inte kan se människor som individer, utan du ser dom som objekt
.. DIg, för att du ser bara dom felen jag har gjort, och inte det du själv har ådstakommit
.. Dig, för att du har lyckats manipulera mig
.. Typ alla, som på allvar bryr sig om, och retar sig på att Paris Hilton kom ut ur fängelset efter tre dagar
.. Mig själv, som ens orkar lyssna och vet om att Paris Hilton kom ut ur fängelset på så kort tid.
.. Mig själv, som visste att Paris Hilton ens skulle hamna i fängelse
.. Mig själv, för att jag är så lätt att manipulera
.. Livet, för att det aldrig är så perfekt som jag vill att det ska vara
.. Alkohol, för att det förstör så många liv, och det gör även att jag, och många andra gör saker som man inte borde
.. Alkohol, för att det egentligen inte är en ordentligt ursäkt för ett dumt beteende
.. Mig själv, för att jag gör saker jag varken vill eller borde
.. Mig själv, för att jag letar adrenalinkickar i bekräftelser
.. Alla korkade människor, just för att dom är så jävla korkade
.. Folk, just i största allmänhet.
.. Dig, för att du har fastnat i mitt huvud
.. Folk som är snyggare, tjänar bättre, och är i allmänhet lyckligare än mig
.. Mig själv, som vill ha starka åsikter, och försöker ge sken av att jag har det, även fast jag inte alltid kan stå för dom, och försvara dom
.. Mig själv, för att jag inte hittar min grej, även fast jag inte letar, och sen gnälelr så förbannat över att jag inte kan hitta min grej
.. Folk som inte inser att livet är inte perfekt, utan fortsätter att lalla runt i sin perfekta låtsasvärld
.. Mig själv, för att jag inte kan hålla i pengar, vilket alltid slutar med att jag aldrig har några pengar
.. Dig, för att du är nog den mest otrevliga människan jag har träffat
.. Dig, för att du försöker bygga upp värsta perfekta livet, men du kommer aldrig att lyckas om du inte börjar med att bygga upp dig själv.
.. Bittra negativa människor, för att dom inte kan se något positivt i livet
.. Mig själv, för att jag försöker göra världen till en bättre plats, även fast jag vet att ensam är inte alltid stark
.. Dig, för att du ser inte mina svagheter, utan ser bara det du vill se av mig
.. Mig själv, för att jag strävar efter att bli lycklig, men ändå gör jag saker som bara trycker ner mig själv
.. Mig själv, för att jag ger sken av att vara någon jag egentligen inte alltid är
.. Dig, för att du är den du är
.. Dig, för att du har gjort mig bitter
.. Mig själv, för att jag är ensam och tänker för mycket.
.. Mig själv, för att jag retar mig på så mycket grejer utan att egentligen göra något åt saken.
.. Mig själv, för att jag ens orkar skriva en sån här lista om vad jag retar mig på..


Oh my mother fucking God.
Make me happy...

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback