Hemma?

ihopljuget 2007-06-02
Det känns konstigt att kalla Varberg för min hemstad. Hemma? hmm..
Nina hackade på mig som fan för att jag hela tiden sa hemma i Växjö. Men Växjö är fan inte mitt hem. Öh, nee.. Jag har inget hem..

Men iaf, nu är jag "hemma" i Varberg igen efter några trevliga dagar  med lite öldrickande, lite mys och lite party. Även en sjuhelsikes bilres. Från Varberg till Växjö på två timmar. Inte dåligt ni, och då ska ja tillägga att det var minst tre vägarbeten och även ett gäng långtradare på vägen. Men något positivt var ju att vi bara höll på att dö en gång. :p

Jobbat idag har man gjort. Ganska trevlig kväll. Ingen höjdarkväll kanske, men dricks fick vi iaf. Moahaha

Tänker mycket på tiden som var för ett år sen. Kanske för att de e så många som tar studenten nu i dagarna. Vilken Lycka för er. Tänk om man fick göra om allt igen. Vad kul det skulle varit. :D Vilken hejdundrades fest vi såfall skulle haft. Jistanes.

Jag längtar till något, men jag vet inte vad. Ser fram emot något och längtar. Har iaf de känslorna i kroppen. Men va de e vet ja inte riktigt. Hmm..

Och till hösten, vad ska man göra då? När blir det Åre?

Satt å läste en gammal klasskompis blogg. Hon ska iväg nu ett år som Au pair. Så nu funderar jag på om jag ska förverkliga en gammal dröm, som då är att åka som Aupair. Har velat det sen jag gick på mellanstadiet. Femman kanske.. Hmm, men jag vill ju till Åre igen. hmm..

Men iaf. Nu mår jag illa, är trött, och borde sova. Har inte sovit så bra de senaste nätterna. Mycket att fundera över.

Men iaf. Get well my friend. Inte ska du gå omrking å må dåligt. Du är en fin människa, och ingen hemsk människa. Tror inte på att det finns hemska människor, bara hemska beteenden och handlingar. Det finns dom som har hamnat riktigt snett i sitt liv, men det har inte du. Du har förutsättningarna till att gå rätt väg, och lyckas, och bli lycklig. Och du är hjärtligt välkommen till Varberg om du behöver komma bort. Du kan tom få en egen madrass på mitt golv om du nu inte törs sova med mig.. :P

En annan tanke som ständigt finns i mitt bakhuvud är när är det min tur?
 och det finns inte en människa där ute som fattar vad jag menar med det. men när är det min tur?

Sug på den ni

God natt

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback