God Morgon världen

ihopljuget 2007-06-30
Är det jag som har sovit för mycket, eller skiner solen verkligen där ute?


På med Bikinin och ut å glassa i solen säger jag bara. Synd bara att man sover till två, då solen inte tar lika mycket. Men what the heck. Hoppas på sol imorgon med, för då ska Sanna vända tillbaka på dyngnet. Eller iaf försöka. :D

Moahaha

Jaha, om några timmar ska man ut till jobbet igen. Det är tjejkväll ikväll, dvs. Jag, Amelie och Linda ska jobba. :D Jag och Linda hoppas på att det ska komma lite läckra pojkar, så att man får något kul att titta på.  Men vi får la se, som dom säger här i Varberg.

Dags att äta frukost/lunch/mellanmål.. Fy fan vilka bra matvanor jag har, är så stolt över mig själv. (INTE)

Jaja, saknar min mamma på tal om nått helt annat. Fast jag är på lite dåligt humör, så de är rätt skönt att hon inte ringer och tjatar. :P

ni vet att ni älskar mig.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback