Ett gäng till

ihopljuget 2007-06-20

oftast på tallriken: Farligkorv
bästa klubben: nattklubb? Sivans, Dippan, Bygget
då vet jag att jag är kär: När käften går i ett om personen, och jag kan har mer damp än vanligt.
detta gör jag när jag är ledsen: Tröstäter guds gåva choklad, och ringer Anna.
hit går jag helst: Nån annanstans
bästa presenten jag fått: det första jag tänkte på var min chokladkalender som jag fick i ettan på gymnasiet
älskar att ge bort: saker från hjärtat, varma ord och kärlek
efterrätt: glass i stora lass
dagens lögn: Hela Roy är en stor lögn..
ditt rum är:litet, rörigt, men förbannat mysigt
din hobby: va e de?
vad är det för veckodag? onsdag/lilllördag
vem fick du mail av senast: Johanna
vem fick du sms av senast: Johanna
vem ringde dig senast: Kheder
sover du naken: alltid
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: beror på hur gammal
hur många dagar i veckan går du på fest: alla, helst.. som det ser ut nu, typ ingen..
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: öh, har abonnemang
hade du kunnat tänka dig att bli polis: lätt, tnkt dig hur snygga poilsstudenter det finns
vem får dig att må dåligt: P, M, E, S, haha, de bidde nästan pms..
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ne, men kan störa mig
blandar du svenska med engelska när du skriver: Jajemen
vad tycker du om fredrik reinfeldt: orka bry mig
är du den som avslutar telefonsamtal: ibland..
vem lagar din mat? Jag själv off course, ingen rör mitt kök..
varför är du inte vegan? Varför skulle jag?
vad har du för frisyr? knullrufset
hur många timmar sov du inatt? elva
vad åt du till frukost? en macka med kalkon och gurka
hur många cigg har du rökt idag? fem kanske
vad jobbar du med? Servitrasa
vem hånglade du senast med? Bitterfittan
vem saknar du? AnnaPanna
är du pinsam på fyllan? på fyllabn? Jag skulle mer säga Always
vilken färg har du på dina underkläder just nu? vitt och grå
vad gjorde du sönder senast? mina glassiga glajjor
har du blivit hotad på telefon? öh, ja
vad är det sämsta med p-piller? att dom tar slut efter tre månader..
vad har du dåligt samvete för? Just nu inte mkt
vem kramade du senast? Röj
vad är du beroende av? Dig, bekräftelse/sex, luft, nikotin osv osv
är du sexuellt frustrerad? Women got some fucking needs
har du duschat idag? Yes
vad luktar det just nu? det luktar som vanligt..



Idag: Sova, äta, cykeltur, sen sova om nån timme
Igår: Snorbakis
I förrgår: Öl, sena nätter och ciggaretter
Imorgon: Jobba Jobba Jobba, + löning
I övermorgon: För vanliga dödliga = midsommar, för mig = jobb


Klädsel just nu: vita kläder, linne och linnekjol
Bästa egenskap: Charmen
Sämsta egenskap: Högljudd
Barn: inga.. än...
Djur: Spindlarna
Stamgäster på din blogg: Har jag ens några besökare?. 

Byxor eller kjol: byssor
Tv eller film: film
Bok eller tidning: Tidning
Bar eller nattklubb: Bar/nattklubb, beror på vem man är med
Arbete eller skola: Work Work Work


Kramas eller pussas:
Kram
Förhållande eller singel: Kk?
Hetro, bi eller homo: Hetero
Storstad eller småstad: Både och, mellanstor stad?
Stökigt eller städat: vill ha det städat, men har det stökigt
Fjantig eller tuff: Tuff!





FÖRSTA
Riktiga
jobb: Våffelstugan!
Egenköpta CD: Carola
Piercing/tatuering: Första hålet i öronen med nål och äpple i källaren hos Mia
Riktiga kärlek: Marcus, utan tvekan
Fiende: Vet faktiskt inte.

SENASTE
Biltur: Lördags hem från stan
Kyss: Hbg
Låne-bok: Hahaha
Film sedd: Min kusin Vinnie igår. Den sög
Dryck förtärd: Coooola
Mat äten: Hamburger
Telefonsamtal: Lille Kheder
Skiva spelad: det var nog Lasse, med Kom kanske
Irritation: Idioter

JAG

Vill: mycket
Har: lite
Önskar: mer
Hatar: idioter, norrmän och e
Är rädd för: spindlar
Hör: det jag vill höra.
Undrar: sa flundran
Ångrar: Inget
Älskar: Vännerna, Mamma
Sjunger: i min ensamhet
Gråter: Sällan

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja
Jag gillar att laga mat: Alltid, I love it
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Japp

FAVORIT
Nummer: 6
Färg: Är frälst i vitt och svart
Dag: Alla dagar
Månad: Svårt val
Drycker: Cola

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: Kaffe
Mörkt eller ljust öl: ljustt.
Rött eller vitt vin: vitt please

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nope
Hjälpt någon? ja lite kanske
Köpt något? Cola
Gått på bio? nej nej, inte sen i vintras
Sagt 'jag älskar dig'? Nej
Saknat ett ex? Japp
Skrivit i en dagbok? inte dagbok, endast bloggen
Haft ett seriöst samtal? lite..
Saknat någon? Japp
Kramat någon? nej



1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Ärligt talat så kan jag inte det

2. Hur äter du ett äpple?
tuggar?

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Hatar spindlar fy faaaan

4. Big Brother eller Sportnytt?
Bb, off course

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Körkortet betalt kanske
 6. Är du mörkrädd?
Ja, liiite

7. Resmål som fascinerar?
Ryssland

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Kheder om livets bittra ting

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Winnerbäck såklart

10. Förrätt eller efterrätt?
Både och?

11. Bästa stunden på dagen?
Morgon som kväll, allt i rätt sällskap

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, nycklarna, samvetet?

13. E-post eller snigelpost?
Mysigare med snigelpost

14. Den senaste komplimangen du fick?
Hmm, att jag var vacker

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Länge sen sist nu




1. Var hittade du den här listan?
My partner in crime
2. Var är dina föräldrar födda?
mamma i Boden, Pappa i Malmö
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
nån uppdatering av något slag
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Sibylla? :p
5. När badade du i en pool senast?
Länge länge sen

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Haha, jo, pistvakterna eller va de nu heter
7. Hur många barn vill du ha?
2..
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hmm, Synth?
10. Vad har du för TV-kanaler?
ettan tvåan fyran och sexan.

11. Har du åkt moped någon gång?
Jajemen
12. Har du busringt någon gång?
När jag var yngre typ hela tiden
13. Har du fått felparkeringsböter?
öh, har inte ens kökort
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Vill verkligen båda sakerna
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Måste vara Barcelona

16. Har du en egen trädgård?
inte en egen
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Nästan, iaf första versen
19. Badkar eller duschkabin?
Hatar att duscha i badkar, men väljer det ändå
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Water world

21. Favoritpizza?
min egen
22. Chips eller popcorn?
Sourcream a nd onion chips, estrella
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Har inget läppstift
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Säker misnt noll gånger
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
inte vad jag vet

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Magnus, jag åt Ceasar sallad och han åt bakad potatis
28. Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad. Guds gåva till folket
29. När röstade du senast?
Öh, senaste valet
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
oh, ett år sen kanske

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nope
32. Är du bra på matlagning?
Är ju typ utbildad kock, så borde ju vara det
33. Klarar du att tanka själv?
haha
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej
35. Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA ffs

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
ne, men under andra tillfällen.: :P
37. Vad var det senaste du handlade?
Cola
38. Har du kräkts offentligt?
Yes
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Både och?
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Eller skaj ag gå föbi en gång till? Moahaha, ja det gör jag

41. Har du ringt något betalnummer?
Japp, Bingolotto :D
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Borde gå
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Måste varit Farmors syster
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Det kommer väl jag inte ihåg. :P

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"Välkommern til tre svar bla bla bla.. typ
46. Vad har du i din väska?
Vet inte. För mycket
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Du skulle bara veta
48. Vad är du tacksam för idag?
Livet




A is for age: 20
B is for booze of choice: Allt som är gottigt. svårt att välja
C is for career: Servitrasa
D is for your dad's name: Jan
E is for essential items to bring to a party: Gott humör och kläder efter väder
F is for favourite song at the moment: take a look at my girlfriend, och Hon har ett sätt
G is for favourite game: Livets jävla spel
H is for home town: Lessebo
I is for instruments you play: Näsflöjt
J is for jam or jelly you like: Jordgubb
K is for kids: om några år
L is for living arrangements: Hyr ett rum för tillfället. Åre i vinter, hoppas på en trea
M is for mother's name: Britt
O is for overnight hospital stays: Inga
P is for phobias: Spindlar, snuskgubbar
Q is for quotes you like: Tänk efter före
R is for relationship that lasted the longest: typ ett och ett halvt år
S is for sartorial style: ursäkta?
T is for time you wake up: vanligtvis runt tvp
U is for underwear: Så sällan som möjligt
V is for vegetables you love: Tomater, rödlök, avokado..
W is for weekend plans: Jobba jobba jobba
X is for x-rays you've had: få, mycket få
Y is for yummy food you make: All min mat
Z is for zodiac sign: Fesk
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: orka
Ä är för älsklingstrend: stora glajjor
Ö är för en önskan just nu: dig?




Det får räcka för idag. Dags för paus. :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback