en liten historia..

ihopljuget 2007-06-23
eller nått.

Hemma, ligger i sängen och slappar. Midsommar är över för min del. Jobbat över 30 timmar nu, så nu e ja fruktansvärt trött.

Däremot har man lyckats smöra in sig hos Pelle och Martin, så nu kommer man väl bli bjuden på fest här framöver. Dom har ju mitt nummer. Kommer nog vara yngst, minst men även grymmast. Men då är det ju som det brukar. Plus att man kommer före i kön på Beer n bar här i stan. Sen om jag vill dit är ju en annan femma. Jag glider före iaf. :D Number one, och number two. Söta grabbar det. :D Me like

Men på tal om ingenting. Det är mitt jobb att spela svårflörtad, dumma unge.


Skitsamma. Dags att kolla på film, och slappa. See ya

Ni vet att ni älskar mig.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback