Emma 20 år idag

ihopljuget 2007-06-28
Grattis stumperumpan på 20 årsdagen!! Now its the systembolaget som gäller for you.

Firade din födelsedag igår ju, moahaha. Dock inte i ditt sällskap, utan mer folk från jobbet, typ. Grillning och alkoholdrickande. Det blev en jävla massa Minttu, varför dricker alla Varbergare Minttu? Cyklade vilse på vägen hem, en tur som vanligtvis ska ta typ 10 minuter tog mig en timma. Där vill jag även tillägga att det ösregnade ute, motoriken var urkass, och Sanna låg å krälade i gräset några gånger. Och till råga på det kom jag inte hem förräns vid sex tiden nu ikväll. Hualigen

Spenderade natten hos min kära vän Micke, även kallad Lillen. :D Kommer dock inte ihåg så mycket, vet bara att jag gjorde ett ärende på toaletten, och att jag däckade fruktansvärt fort.. huligen. Aldrig mera Minttu.

Idag har jag inte gjort ett enda jota. Fick Micke att åka å köpa Pizza till oss. Sluta vara så förbannat snäll! Men den var god, så det var värt tjatet. :D

Har äntligen fått spela lite efterlängtad Halo. Me like. Ooch jag klassade ut Micke totalt. Han är en sjukt dålig förlorare Btw.

I tisdags kom Anna och Nicke P hit. Då tog vi en tripp nästan direkt till Gekås, och shoppade lite. Hittade världens snyggaste väska, sjukt billig med, men jag har inte dom pengarna denna månaden. usch. Men jag skulle nog kunna gå över lik för den. :P
Senare på kvällen gick vi å käka Thaimat. Vårrullarna var underbara. Sen till paganini för en latte, där Josef gjorde en sån söt liten nalle. :D Träffade herr Nymfoman Jonas oxå. :D
Sen hem å kolla på film. Rejected tror jag den hette. Verkligen en film i Sannas smak. Shit vilken kass humor jag har.

Ne, nu ska ja väl snart iväg igen. På att igen som ja brukar säga. Fast ikväll blir det ingen alkohol what so ever. Det dröjer nog ett tag tills nästa gång. Sådetså.

men as always

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback