you make bunny cry

ihopljuget 2007-07-02
Jag gillar inte detta. Mystiska Sanna tänker fortsätta vara mystisk.
Hmm. 

Men självklart får du fortsätta kommentera. :D Överreagerade nog lite innan. Alltid kul med en kommentar. Dock kommer jag vara sjukt nyfiken på vem du nu än kan vara Sanna lilla. Om nu ens Sanna är ditt riktiga namn? Hmm?


Men skit samma. Ibland, dock oftare och oftare så avskyr jag Röj. Ingen utgång blir det ikväll, och allt på grund av Roy. Det lilla stolpmongot. Kan skylla lite på Micke oxå, eftersom han inte ens är kvar i Varberg. Dumma Lillen. Plus att han är "inte vid datorn" på msn. Me wanna talk to someone..

Nog med detta. Tre personer makes bunny cry ikväll.
"Sanna", Röj och Lillen.

image23

ni vet att ni älskar mig



Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Sanna

ja sanna är mitt riktiga namn ^^,
och jag gjorde förresten de där dumhetstestet för en vecka sen o fick samma resultat som du :O
det här är ju lite läskigt ;)

2007-07-03 @ 18:19:18

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback