Vad ska man ha för rubrik idag då?

ihopljuget 2007-07-03
Jobbat idag, igen. Fick köra kök och servering idag, igen. Men är man grym och kan göra två personers jobb samtidigt så förstår ja ju att dom vill ha mig där. Moahaha.

Sen så dags för lite scary shit talking. Sanna skrämmer livet ur mig. Detta börjar kännas lite i magtrakterna. Haha. Vi hade tydligen gjort samma test och fått samma resultat. Okej testet har mkt random grejer som alla har gjort, men ändå. Liite roligt är det allt.

Sentimental, har man hunnit vara det med. Satt och kollade igenom två gamla anteckningsblock/dagböcker/nått skit, och även gamla brev till ett ex osv. Helvete vilken lipig person jag blir så fort det rör sig om en ny kille. Sanna ffs, skärp dig. Seriöst. Livet går inte under för att Marcus/Adam/Rayco/Johan/Richard/den ena och den andra dumpar dig/är dum/inte vill ha dig/whatever. Skärpning på den fronten, Ja tack!

Mitt i allt sentimentalt skit så ringer Pelle och frågar om man inte ska komma bort och grilla lite ikväll. Varför inte säger jag, innan jag kommer på att den där pyttipanna jag satte i mig en kvart innan han ringde kommer nog att räcka för att jag ska hålla mig på benen tills i morgon bitti. Men iaf, grilla tänker jag inte göra, men kan nog hälla i mig en öl eller två (Nej Micke, det ska inte bli som förra gången) och vara lite söt och social. Försöka går ju. :P

Åtta sa Pelle, men fint folk kommer ju alltid sent. Så jag tänkte väl dra dit runt midnatt. Moahaha, eller inte. Ska sticka snart. Bara fräscha upp mig lite, kisselissa och byta om. Har fortfarande jobbtröjan på mig, och kom hem från jobbet vid fyra. Grattis Sanna. Verkligen, jättegrattis.

Ni vet att ni älskar mig




Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback