va mysigt

ihopljuget 2007-07-01
Jag har fått ännu en kommentar. Så mysigt

En flicka vid namn Sanna tyckte att min blogg var bäst. Det är ju alltid kul att höra.

Fast jag skulle ju vilja veta lite mer om denna mystiska Sanna. Vem är hon, vad gör hon, och hur i helvete kan hon tycka att min blogg är bäst? Say what!

Men alltid lika roligt med uppskattning. :D

Dags att fortsätta med mitt, dvs ingenting. :P

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Sanna

haha, jag är den mystiska sanna! ;)
och jag tycker att din blogg är bäst för att du skriver på ett härligt sätt ^^ både roligt och seriöst
va det ett tillräckligt bra svar? xD

2007-07-02 @ 20:36:18

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback