Tjohooo

ihopljuget 2007-07-08
Sanna, jag är en gnällig jävel. Har du inte märkt det? Jag blir aldrig nöjd. Kommentera gärna, om du finner något vettigt i det du läser. Alltid roligt med en kommentar. Jag vill ju veta vilka de e som läser.

Jag vet ju några människor, inga namn, (men vi kan kalla dom Lillen, Anna, Emma, Johanna, och säkert Marie oxå) som läser min blogg ganska regelbundet, men ingen av dom kommenterar ju. Dåligt dåligt..

Men skitsamma.
Drar till Gbg på tisdag, och umgås med far min. Kul? Tror inte det va. Men det blir kanske bättre än att sitta här å glo.

Sen så tycker jag att Lillen kunde varit hemma, så jag hade haft någon att leka med ikväll. Är trött på att sitta hemma. Usch

Förresten, innan jag glömmer. En fråga till Sanna, och även till andra främmande människor som läser. Hur gamla är ni? Alltid kul att veta vilken åldersgrupp man skriver till.. Typ..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? johan

jag e 20år och 12 dagar!

2007-07-09 @ 13:03:40
Du är? Marie

Såklart jag läser din, är in flera gånger om dagen och läser din, alltid lika roligt å läsa. Du skriver som du pratar, fast här kan du ju säga R på riktigt :) Haha

Du är? Sanna

jag är 17 ^^,

2007-07-10 @ 21:38:31

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback